21 april 2009

Mycket nu...

Det ska skrivas små roligheter om varje gäst till festprogrammet, det ska planeras vigselakt, det ska inhandlas papper till alla trycksaker, det ska skrivas ut trettiotolvtusen saker på den nya (!) skrivaren, det ska beställas 50 klädda knappar, det ska snart provas underkläder.

Pust.

Nu kommer alla detaljerna ikapp, efter att det varit så lugnt när väl inbjudningarna kom ut så har det nu dragit igång igen med besked. Tur i oturen att Jens är entledigad från dagligt arbete för annars hade jag fått spelet vid det här laget.

Ja just det, vi köpte tapet idag till sovrummet. För vi har ju ändå inget för oss!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Men är det inte så att när det är som mest att göra så är man mest effektiv? Då hinner man med en massa andra saker bara av farten :-) Lustigt att ni köpt en skrivare, jag sa precis här hemma att det skulle behöva inhandlas ;-) Jag håller alla tummar och tår för bra väder!

Vilken tapet blev det förresten? Vore kul att se!

Sandra sa...

Tror inte jag vill gifta mig längre... ;)