28 april 2009

Fixat och grejat

Idag fick jag en hel förmiddag för mig själv, dejt med frisören. Blev underbart fint (som vanligt, hon är fantastisk min Johanna!) och efteråt tog hon fram - hör och häpna - plattången och fixade lite volym i mitt platta hår. Hur nu det går till?

* Underkläder och strumpor är inhandlade
* Jens hämtade blommorna idag hos grossisten och levererade dem till floristen
* Imorgon ska vi hämta våra förlovningsringar hos guldsmeden
* En tur till IKEA blir det imorgon också, hurra...
* Jens har köpt strumpor som matchar mina skor, haha
* Mollys outfit är klar
* Gästbok är inhandlad men ska pimpas
* Klänningen, aaaah klänningen! Sista millimeterprovningen imorgon
* Naglar fixas på torsdag, det blir Bubble Bath från OPI (tack Hayden Panetteiere för tipset!)

Säkert massor mer men det var det jag hade i huvudet. Det ska bli så sjuuukt kul på lördag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vad allting låter mysigt!!!
Är faktiskt lite avundsjuk... eller inte så lite heller ;D

Men? Volym med en platttång?!

Linda sa...

Jag längtar så.....