16 juni 2009

Tjejhäng i Vasaparken

Såhär var det; först gick jag till Ritorno och köpte leverpastejmacka och käkade i solen/iskalla blåsten när Molly sov. Sen gick jag promenad och inhandlade lite chokladpraliner på Xoko till Anna som vi skulle fika hos på eftermiddagen. När vi var på väg hem därifrån vaknade Molly och då vände jag och gick tillbaka till Vasaparken för lite häng. Känns så trist att gå hem och sätta sig när man kan vara ute nu när solen ÄNTLIGEN behagade titta fram. Så två gånger Vasaparken idag med andra ord.

4 kommentarer:

Linda sa...

Vilka fina tjejer. Det ser superhärligt ut.

Caroline sa...

Ser härligt ut!
Jag har en fråga... Minns från förra våren (eftersom jag läst din blogg länge) när du var på smällen att ni var iväg till Spanien. Hur upplevde du det att åka utomlands som gravid?
Funderar själv på en utlandsresa i v.21

elisabet sa...

Toksöta!

Lindchen sa...

Jättefin bild!