05 juni 2009

Dagens händelser

Åkte till tandläkaren imorse. Igen. Deja vu från igår. Idag fick jag mitt hål lagat, bort med all dum karies. Fick uppleva Sri Lanka och en flodhästunge som halvt om halvt missylckades att ta sig över en stock, ahhh härliga DenTVision... 1400 spänn fattigare men lyckligt vetande om att det är svinlångt kvar till nästa besök traskade jag därifrån.

Nu när jag kom hem ringde jag Taxi Stockholm som fått ett meddelande från taxichauffören om att han hittat en digitalkamera i svart skinnfodral. Förmodligen min. Eller nja, min och min. Mammas digitalkamera på långlån. Vilket gör det ännu härligare att få tillbaka. Det är en sak att slarva bort sina egna saker, att tappa bort andras är tusen gånger värre.

Nu ska vi titta på lite redigerade bröllopsbilder från Helene, sen bär det av mot nordliga breddgrader. Gävle.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Skönt att kameran kom tillbaka. Tyvärr är de ju så lätta att slarva brt, de rackarna!

Sandra sa...

Skönt att nån kamera kommer tillbaka...
Andreas slavade bort min kamera förra sommaren då jag haft den i typ 2 månader. Fick inte tillbaka den...

Skrattade gott åt DenTVision. Den finns hos min tandläkare också.
Underhålling på HÖG nivå! ;)