25 juni 2009

Fullbokad

Sorry, men jag är så förbannat busy nuför tiden. Helt galet uppbokad känns det som, nu när sommaren är här på riktigt och semestrarna hägrar i horisonten så vill man umgås, umgås och umgås med alla runtomkring.

I måndags rivstartade jag med att vara på NK klockan 07.00 och strosade runt på rean. Köpte ett par Acne-jeans till mig och lite PoP-kläder till Mollsan. Så förbannat löjligt att de mesar med 30% och 40%, smäll till med MINST halva priset era töntar! Sen gick jag på stan ett par timmar och lunchade med söta Sara.

I tisdags hade jag ett gäng mammor och bebisar här på lunch och fika. Vi invigde uteplatsen för säsongen, lovely.

Igår var jag ute i Bromma och hängde med en tjej som väntar en lillebror den 26 september. På kvällen var vi på middag hos en tjej som väntar sin första bebis den 26 september. Skumt va.

Idag ska jag ut till min farmor och hänga lite med Molly. Samtidigt kommer Jens mamma ner och hälsar på över dan. Dubbelbokat tyvärr men det löser sig.

Imorgon ska jag och Molly hänga med sysslingen på en filt i en solig park.

Lördag - ingenting inbokat. Jösses.

På söndag ska vi ut och besöka ett fint litet torp. Det ser vi fram emot!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att vara utvilade till på söndag :-D

Arne sa...

tack för pepp gullet!

Lindchen sa...

Nu är det visserligen en vecka senare, men jag tänkte bara säga att jag bara var inne som hastigast i Stockholm och släppte av familjen Gunnarsson/Sjöqvist på Söder, så det var ingen tid att fika. Men nästa gång...!