29 december 2008

Status

Nu bemästrar jag mobilboggning, helt uppenbart eller hur!?! Sitter i Vemdalen, det är massor med snö, strålande sol och runt sju minusgrader på dagarna. Molly är en liten ängel och igår var vi t.o.m. ute och åt på kvällen hela gänget. Jag har bara varit ute på längden än, skejtar runt femkilometerspåret som jag aldrig gjort något annat. Imorgon vågar jag kanske mig på 7,5-kilometrarn...

I förrgår kväll tjuvstartade vi smakportioner fem dagar innan Mollys fyramånadersdag. Hon gapade stort efter potatispurén (utblandad med bröstmjölk och smör) och såg lite skeptiskt på oss efteråt. Men hon verkade tycka att det var helt okej. Upplevelsen är förevigad på film såklart!

Hoppas alla haft en underbar jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag längtar tills min lilla tjej får börja med smaportioner, men hela två månader kvar....

Anonym sa...

Hon kan få komma hit och smaka på jordgubbar med grönpepparsås och vaniljglass anytime :)

Hoppas ni har det härligt!

Stor Kram