04 december 2008

Jodå, det gick ju bra

Det blev ingen ny blomma/växt. Inte ens en fejk (men det var en bra idé, tackar!). Däremot blev det en ganska lång tur på NK. Jag köpte INTE en Burberry-badrock på NK Kids. Men jag var nära att köpa ett tvåpack bodysar från Levi's, en rosa och en vit. Jag dog en smula. Jag köpte inte heller något ur BRIO's "my first"-serie. Men där har vi MAJOR julklappstips! Molly säger även att hon önskar sig en musikmobil med lite spöken á la Laban på.

Däremot har jag två klappar inslagna från bokavdelningen. Och ett vanligt vitt fotoalbum från Ordning & Reda (50 kronor, kan man låta bli då?). Tänkte sätta ihop en gravidbok med bilder och sånt från de där lååånga 39 veckorna jag gick med Molly i magen. Tänk att hon blev så underbar, vår lilla tjej, det är verkligen ett mirakel! Idag på skötbordet tittade hon nyfiket på sina små fötter, vred och vände på dem, viftade på tårna. "Undrar hur de där sakerna smakar" såg hon ut att tänka. Snart får hon väl veta!

Inga kommentarer: