02 november 2008

Hemma igen

Vilken härlig helg, underbart väder! I Gävle låg det snö på marken och jag och Mollys farmor tog en långpromenad till stan tur och retur medan killarna byggde på utbyggnaden. Vi tog en extra natt där uppe, kändes bättre än att stressa hem i mörker och halka. Dessutom fick Molly träffa Jens morbror med fru som kom ner från Hudik idag för att ta över byggassistentjobbet efter Jens.

Nu ska vi snart åka hem till min farmor och äta kroppkakor. Sen ska jag lägga upp lite bilder och även väga mig (eller så gör jag det imorgon bitti), tror att jag har tappat ett par kilo den här veckan... Spännande!

2 kommentarer:

madeleine sa...

Spännande! Jag tycker att du ska väga dig på morgonen innan frukost för det kan skilja några kilon från morgon till kväll :)

Veronica sa...

Härlig helg ni verkar ha haft! Och tappat kilon på det måste ju vara för bra för att vara sant?! =) Spännande blir det iaf.
kram