14 november 2008

Fullbokad torsdag

Först efterkontroll hos min barnmorska. Hon som ryckte upp mig från botten när jag vägrade acceptera ett visst tvärläge och kejsarsnitt. Lite prat, en glad Molly (som hade slagit på fullt med charmen) och lite titt på snittet som såg bra ut. Sen fika med mamma som hängde kvar i stan efter morgonpumpen och frisörbesök och en sväng ner i Västermalmsgallerian. Håhå, ser man på - kvällsöppet stod det på stora skyltar. Vidare till BVC för träff med föräldragruppen (vilken härlig grupp mammor måste jag säga, vi har faktiskt riktigt trevligt ihop) och snack om sovvanor (mer om detta senare). Vidare till Bonti för inköp inför reflex-pimpning av barnvagnen. Sen hem. Mata Molly, mata Jenny och sen tillbaka till Västermalmsgallerian på kvällen för lite shopping. Ett par jeans till mig och lite kläder till lilltjejen! Jag avslutade kvällen med att prata med Hawaii... Lovely!


Apropå Hawaii (oh shit vad smal och snygg jag var på den tiden...). Bilden är på mig och min gode vän (även göteborgare) Kristian innan den ödesdigra surfpremiären. Jag var grym (såklart) men var tvungen att avbryta efter att en sjöborre attackerat min fot. Gjorde j**ligt ont.

1 kommentar:

Linda sa...

Du ser väldigt fit ut på sista bilden. Så kommer jag också se ut till sommaren..=)