14 november 2008

Skafferi

Jag har tråkigt och fick idén från Madde att fota skafferiet. Vi har ett sånt där utdragbart med sex hyllor. Minns, gó vänner, att vårt kök är en TV-kändis! Ja men vad gör man då när prutt-Noblessa har ignorerat en i ett år bara för att man försöker få de grejer man har beställt och betalat för? Ringer Sverker såklart!

I sin helhet, ganska stökigt (jag försöker hålla en-hylla-ett-tema-regeln men blir starkt motarbetad i det tysta)

Överst: bakgrejer, mellan: torrvaror och flingor, nederst: te, bröd och kex

Överst: konserver och burkar (oj då, även lite te), ibland godis, mellan: kryddor, nederst: carbs!

1 kommentar:

korvmedbröd sa...

Haha. Varför kan jag inte låta bli att skratta åt ditt skafferiinlägg? Jo, 1) Det handlar om ett skafferi (som kunde varit mitt).
2) Jag blir ständigt motarbetad i mitt en-hylla-ett-tema-regel. Fixade för typ två veckor sedan. Förklarade för Herr Sambo, han lyssnade och lovade. Men INGEN, som tittar in i skafferiet IDAG, kan tro att det var nyss nystädat.