28 november 2008

Nu har vi också en!

Hittade en Babybjörn på Blocket igår, så jag och Molly traskade till Östermalm idag och gjorde ett kap! Nu ska hon bäras på magen, lilltjejen.

På väg hem investerade jag i lite adventsgrejer på Åhlens, bl.a. två gigantonormous stjärnor som vi sen en halvtimme har i vardagsrumsförnstrena. Blev skitbra! Håller också på och pysslar med en hemsnickrad grej. Ska nog fota lite sen!

Nu ligger hon bredvid mig, underbarnet, och tittar intresserat och intensivt på sina händer. Flätar in fingrarna i varandra, och smakar på de nyfynna kroppsdelarna. Jäkligt häftigt!

2 kommentarer:

madeleine sa...

Du får ta och traska till Östermalm & Fältöversten sen efter nyår när jag börjat jobba igen. Det är jag som är den halvsura tjejen i kassan (på lindex) eller den dundermegasura tjejen vid provrummen ;)

Vad kul att du fyndat en baby björn :D

Anonym sa...

Vi har också en babybjörn som A brukar ha Lydia i. Jag tycker det blir så tungt, klen som jag är efter graviditeten. Såg att hon Cecilia Blankens också hade en bugaboo och skip hop. Det måste ju betyda att vi är riktigt trendiga nu :)