07 november 2008

Min första

Har aldrig gjort detta förut, men blev utmanad av Kikki. Så här kommer en lista med sju sanningar om mig!

1. Det finns alltid en ursäkt till att äta saltlakrits.
2. Jag är grym på att fickparkera. Kan få in en finlandsfärja i en lucka stor för en Smart. Typ.
3. Jag är hopplös på mode. Jag intalar mig själv att jag inte är så intresserad. Ändå läser jag modebloggar och prenumererar på Elle...
4. Jag tycker inte om att laga mat.
5. Är hemnet-knarkare och renoverings-junkie.
6. Jag är väldigt slösaktig, kan inte ha pengar i plånboken.
7. Jag har fem ärr på magen; fyra från borttagning av gallblåsan och ett för framfödande av underbar Molly!

Det var jag det, står fritt fram för vem som helst att fortsätta (jag vet, det finns regler för den här listan men regler är till för att brytas eller hur?).

Inga kommentarer: