02 januari 2011

Tomt

I fem dagar har sex vuxna och fem barn samsats i vår fjällstuga men idag var det dags för alla utom oss att bege sig hemåt. Nån glömde en mobiltelefon och i tvättmaskinen låg en full maskin nytvättade kläder som inte tillhör oss men vad gör det? Vilka fantastiska dagar vi haft med fina vänner. Kunde inte önska mig ett bättre slut på 2010 och bättre början på 2011! När alla åkt tog jag mig ut i halvmilsspåret, sen tog vi med oss barnen ner till stammiskrogen för lite lunch.



Nu städar vi bort julen och förbereder stugan på vår sista säsong här. Nästa år hoppas jag att det är en ny och större stuga som julpyntas.

• iPhonebloggat •

2 kommentarer:

C sa...

Men så stor hon är! Va!? Sanslöst... Men jag börjar bli stereotyp i mina bildkommentarer. Jag bara häpnar gång på gnåg.

elisabet sa...

Sötnöt :)