06 juli 2010

Vagnar

Som ni ser på bilden i det tidigare inlägget så har vi satt ihop liggdelen till Buggan idag. Jag beställde en ny ram och suflettbåge och köpte sen en (blå) sommarsuflett så att vi har en komplett liggdel samtidigt som vi har kvar den gamla kompletta sittdelen. På det viset kan vi lätt som en plätt använda Buggan till båda barnen (dock inte samtidigt). Vill vi att barnen ska åka vagn samtidigt så har vi sen ett par timmar tillbaka en fin-fin bättre begagnad syskonvagn från Urban Jungle i vår ägo. Vi kombinerade vagnhämtningen med bus och fika hos fina vännerna som vuxit ur vagnen. Mysdag!
Molly provåker syskonvagn och har noterat nypvänligheten i att sitta så nära lillebror...
Ny lista:
Arne: 3 juli
Anna: 4 juli
Sandra: 5 juli
Kikki: 6 juli
Sara: 7 juli
Ancheriet: 7 juli
Jenny (jag): 10 juli
Elisabet: 10 juli
Caroline: 11 juli
Jens (pappa): 11 juli
Jenny: 13 juli
Lillnea: 17 juli
Madeleine: 19 juli (14:03)
Georg: 19 juli

Det värsta med den nya listan är att Georg hade rätt förra gången. Fy dig.

3 kommentarer:

madeleine sa...

Hallå glöm inte min gissning på den 19:e ;D

Kanske vi ska gå in på klockslag också? Jag säger 14:03

KRAM

Jenny sa...

*skyller på gravidhjärna* - förlåååt ;) Förmodligen valde jag att ignorera den 19:e tills vidare!

Anonym sa...

Jag gissar att han kommer den 14 juli. För din skull hoppas jag på tidigare. Krams