07 juli 2010

Lugnt som i en filbunke

Nä hörrni. Det blir ingen julibebis. Dags att börja gissa på datum i augusti istället. Idag har jag haft lite sammandragningar som inte gör ont. Inget mer. Trots Ikea och Mio. Och lunch på en golfbana. Och besök hos en bilradiohandlare. Och VM-fotboll där älskade España gick vidare! Nu sova.

The list:
Arne: 3 juli
Anna: 4 juli
Kikki: 6 juli
Sara: 7 juli
Ancheriet: 7 juli
Skogsbollen: 8 juli
Carolina: 9 juli
Jenny (jag): 10 juli
Elisabet: 10 juli
Caroline: 11 juli
Jens (pappa): 11 juli
Sandra: 12 juli
Jenny: 13 juli
Sara: 14 juli
Niclas: 15 juli
Lillnea: 17 juli
Madeleine: 19 juli (14:03)
Georg: 19 juli

Vi kan väl säga att jag berättar när vi åker in till BB så slipper ni gissa. Jag har ju trots allt en iphone med en blog-app. Däremot lovar jag inga uppdateringar när vi väl är på plats. Ingen live-förlossning här inte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vilken blogapp använder du? Kanske dags att börja blogg igen nu när jag införskaffat iphone 4.

Anna sa...

Prova traska Götgatsbacken upp och ner ett par gånger, det gjorde jag den dagen Emil föddes=)

Jenny sa...

Sara: Oh så kul med iphone 4! Jag använder blogpress, hur smidigt som helst!

Anna: Bra tips! Eventuellt blir det en promenad uppför backen till fridhemsplan i eftermiddag, det kanske ger samma resultat?