03 juli 2010

ETA Minibollen 2010

Vad roligt med era gissningar! Jag är lite av en siffernörd och vill ha ett bra datum. Molly har ju ett suveränt födelsedatum och jag kan garantera er att hennes fyra sista siffror INTE är en besvikelse. Det är nästan helt sjukt hur bra personnummer hon har (vill inte avslöja det dock som ni kanske förstår). En annan sjuk sak är att jag, min syster och vår farmor har samma fyra sista siffror. Detta är något som få tror på men det är faktiskt helt sant. Att jag och min syster dessutom har exakt samma siffror i våra första sex också, men i omvänd ordning, gör väl inte saken mer normal?

Nåväl, här är gissningarna:
Arne: 3 juli (1,5 timmar kvar...)
Anna: 4 juli
Sandra: 5 juli
Kikki: 6 juli
Sara: 7 juli
Jenny (jag): 10 juli

Jag uppdaterar listan om det kommer in nya gissningar. Själv tycker jag att 100707 och 100710 är fina siffror att ha i passet.

5 kommentarer:

Lillnea sa...

Jag gillar 100717 men jag hoppas ni slipper vänta så länge på att få träffa lillkillen. Coolt att du och din syster har samma fyra sista!

Caroline sa...

Hej! En gissning från en helt okänd bloggläsare. Jag gissar den 11:e. 100711 är väl också helt ok att ha i passet.

Jag själv har 5 ettor i rad i mitt personnummer, inte helt lätt när folk tittar på ens körkort och ska skriva av personnumret - blir ofta någon etta fel här eller där =)

Anonym sa...

Den Haag rostar for 7 juli!

Sandra sa...

Coolt med personnumrena!

Jag gillar att både Milo och Caspian är födda den 16:e.
Min sambo och min pappa har samma fyra sista siffror och jag har bara en siffra som skiljer från deras.

Inte alls i närheten av dig, men lite coolt ;)

Jenny sa...

Lillnea: Nä, 17 juli hoppas jag att vi slipper vänta till!

Caroline: min farfar föddes den 11 juli så det är helt godkänt! Coolt med fem ettor.

Sandra: Mycket bra planerat med M och C, roligt med personnumrena ;)