09 juli 2010

Listan

Okej okej, det är fyra minuter kvar på den 9 juli men jag är nästan helt säker på att han inte kommer idag. Imorgon har ju jag gissat på, vi får väl se hur väl jag känner min kropp. Det verkar som att jag har en enormt mysig mage att bo i, för jag tvivlar på att det blir lillebrors föedelsedag imorgon. På söndag flyr 90% av potentiella barnvakter till Vansbro så då skulle det väl passa att komma. I så fall får han dela födelsedag med min framlidna farfar.

Arne: 3 juli
Anna: 4 juli
Kikki: 6 juli
Sara: 7 juli
Ancheriet: 7 juli
Skogsbollen: 8 juli
Carolina: 9 juli
Jenny (jag): 10 juli
Elisabet: 10 juli
Caroline: 11 juli
Jens (pappa): 11 juli
Sandra: 12 juli
Jenny: 13 juli
Sara: 14 juli
Niclas: 15 juli
Lillnea: 17 juli
Madeleine: 19 juli (14:03)
Georg: 19 juli

Just det, nedräkningsrutan till vänster VÄNDER vid 0. Så nu räknar vi uppåt igen. Skitkul.

Inga kommentarer: