10 juli 2010

Balkongmys

Molly älskar vår balkong. Vi har knappt några möbler där ute än men har tagit ut två pallar som hon gärna myser på. Kanske blir det här sista bilden på mig, Molly och lillebror i magen innan han tittar ut för ikväll har förvärkarna och sammandragningarna blivit fler, oftare och ondare. Men det gör inte så ont än. Kanske får miniboll-pappan rätt för första gången. Nu känner jag hur jag jinxar det hela så jag slutar och förutsätter att jag får fortsätta vänta till den förbannade 19 juli. Tar bort den 10 juli i förskott för jag tvivlar på att det går från i princip inget till bebis på 50 minuter... Byyyye!

La lista:
Arne: 3 juli
Anna: 4 juli
Kikki: 6 juli
Sara: 7 juli
Ancheriet: 7 juli
Skogsbollen: 8 juli
Carolina: 9 juli
Jenny (jag): 10 juli
Elisabet: 10 juli
Caroline: 11 juli
Jens (pappa): 11 juli
Sandra: 12 juli
Jenny: 13 juli
Sara: 14 juli
Niclas: 15 juli
Lillnea: 17 juli
Madeleine: 19 juli (14:03)
Georg: 19 juli

3 kommentarer:

Caroline sa...

Men nu ser du till och klämmer ut lillebror för jag har ju gissat att det blir bebis idag. 15 timmar och 17 minuter - det ska väl räcka till va? =)

Sandra sa...

Spännande :)
Kommer han idag kommer han på min mormors födelsedag. Hon gick ju bort för några månader sen och skulle fyllt 95 år idag.
Annars hoppas jag såklart att han kommer imorrn, min gissning ;)

Lycka till i vilket fall som helst! Kram

C sa...

Åh vilken prima nervknottrare! Jag har följt er efter bästa förmåga härifrån semestern och varje gång jag går in hoppas jag läsa dt jag läste i dag. Nu börjar det närma sig i alla fall. Hej lillebror! Välkommen ut på den ljusa sidan!