23 september 2008

I bebisbubblan

Ja, det händer inte så mycket här i bebisbubblan. Amning och sömn styr mitt liv nu, och när Molly sover då antingen duschar, äter, städar, tvättar eller sover jag. Datorn har aldirg varit så avstängd som under de senaste tre veckorna...

Men rutinerna börjar komma nu tror jag. Tack vare Minifom (detta mirakelmedel!!!) sover Molly nu fyratimmarspass nästan varje natt. Innan sovdags sjunger vi också huvud-axlar-knä-och-tå (med rörelser), och eftersom gymnastik är jobbigt så somnar hon som en stock :D

Idag har vi varit ute på en långtur med sysslingen Victor (tre dagar yngre än Molly) och hans mamma M. Jäklar vilken brittsommar det är nu, fantastiskt ut-och-gå-väder.

Nu måste jag uppdatera mig på vad som hänt i världen, inser att Top Model, Oprah och Ellen deG inte tillför så mycket till den inofrmationskanalen...

1 kommentar:

Linda sa...

Vad är minifom? Är det någon typ av drog eller?