03 september 2008

Hemma!

Nu har vi fått komma hem med vår lilla Molly-boll! Det är underbart och fantastiskt och hundra andra känslor i superlativ. Tusen tack för alla underbara kommentarer, vi är så glada att ni gläds med oss. Tack också för kort från Holland, en underbar påse med mumsiga praliner och urgullig nalle på BB, kameler och kläder. Ett särskilt stort tack till syster min som uppdaterade här inne när vi inte kunde!

Sorry för den felaktiga webbis-alerten, eftersom syrran så snällt uppdaterade här så kändes det inte nödvändigt... Hinner inte skriva mer nu, måste amma :)

Nu börjar livet eller vad säger ni!?!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det gor jag sa garna alskade syster. Vad som helst och allt for Molly som kommer spela tung mitt-mitt med central roll for alltid aven i mitt liv!

C sa...

Wohooo!! Vad härligt att läsa! Och klart det ska vara rosa - bruden är ju kommen!

Veronica sa...

Härligt härligt!
Jag blir så avis på er som har fått hem er lilla fjununge. =)

Layouten vart jättefin!