19 juli 2008

Hej!

Vad roligt att så många har varit med och gissat i min lilla spontantävling! Tack och tack! Fortsätt gärna, jag ska fixa en sammanställning så fort jag kommer hem.

Så... semester i Sverige var det alltså. Detta innebär bl.a. fyra soltimmar på en vecka, regn, åska, titta på film, inget bad. Hoppla, hade visst glömt bort hur det var. Men vi har det bra ändå, har börjat släppa bitterheten över det faktum att det inte blir någon djupare solbränna i år. Just nu är vi på Gotland, och jag har lyckats knipa till mig fem minuter framför datorn. Vi har åkt runt rätt mycket och sett stora delar av norra ön. Det är ju fint faktiskt, helt klart! Imorgon bär det av till Öland, där ska vi förbi min farbror med familj och säga hej. På kvällen bor vi i Kalmar och ska gå på Lånta Fjädrar. Sen bär det (helt planenligt) vidare till Simrishamn, moster och morbror i Danmark och sist Göteborg. Sveriges framstjärt.

Nu ska vi softa lite innan middagen. Ska lägga upp lite bilder nu också, det brukar vara populärt!

1 kommentar:

Veronica sa...

Men va härligt det låter! Men jag förstår att det skulle vara ännu bättre om ni fick lite mer soltimmar!