08 november 2011

This might come as a chock to some...

Men jag har tränat idag. På lunchen. Body Pump. Jag är svag som en vandrande pinne med benskörhet, skojar inte. Skivstången skulle räcka för mina sparrisarmar men självklart ska man slänga på ett par vikter. Kommer straffa sig, det kan jag ju lova.

Hur som helst så har vi ett grymt rabbaterat gymkort på ett riktigt bra gym genom jobbet. Passet idag började 11.30 och klockan 11.15 lättade min breda och platta röv från kontorsstolen. Dessutom är det många från jobbet som tränar och det finns en uppsjö av lunchpass att välja mellan. No excuses med andra ord.

Så imorgon blir det både hiss och rulltrappa då...

3 kommentarer:

Nipe sa...

Jag gissar på att du kommer tycka det är obehagligt långt ner till toastolen de närmaste dagarna ;)

Jenny sa...

Helt rätt. Och sätena på tunnelbanan. Har de alltid varit så låga?

Bettan sa...

OMG vad du är duktig! Jag är i en svacka med träning nu och det känns inte alls bra. Måste ta tag i det. Hej dej!