18 maj 2010

Planering

Igår var jag hemma och kurerade mig själv medan Molly var på dagis och passade då på att planera lite inför flytten. Bebisen är ju beräknad att vara färdigbakt den 6 juli men jag räknar ju kallt med ett kejsarsnitt. Kan ju visa er hur vårt månadsskifte juni/juli förmodligen kommer se ut:

28 juni: Vi får tillträde till nya lyan (nycklar och bankfix)
28/29/30 juni: Kejsarsnitt (förmodligen)
30 juni: Vi har hisstid 16-19, flyttfirma bokad från kl 14
1 juli: Flyttstädning av vår nuvarande lägenhet (hello Rut!)
2 juli: Vi lämnar vår nuvarande lägenhet (nycklar och bankfix)
Här har vi vår fina nya lägenhet!
Jag ser alltså framför mig hur jag åker till BB från Vasastan och får komma hem till vår nya lägenhet på Kungsholmen. Det stora problemet är att om det blir kejsarsnitt så klarar jag mig inte själv på BB (men jag vet att jag har en hel armé med hjälpsamma små människor omkring mig så löser sig - det gör det!).

Kan bocka av följande:
* Flytt av elabonnemang
* Flytt av hemförsäkring (överlappande 1,5 månader)
* Uppsägning av bredband

Kvar att göra:
* Säga upp TV
* Säga upp/flytta telefonen

1 kommentar:

Anna sa...

Ser ut att bli fullt upp... Hisstid var ett spännande påhitt!