04 maj 2010

Feber igen

Andra dagen i rad för Molly med över 39 graders feber. Eller, på dagarna håller sig febern i schack bara för att eskalera på nätterna och tidiga morgnar. I natt har hon varit som ett frimärke på pappa, hon har vaknat och liksom yrat "pappa" och sen lagt sig tillrätta så nära det bara går. Hon inser väl att barbamamma inte är till vidare nytta just nu. För jag känner mig helt oduglig. Orkar inte bära, stånkar och stönar, har ont överallt, är trött och tung och... trött... Ska väl inte klaga kanske men jag gör det ändå.

1 kommentar:

Sara Berg sa...

Det är inte lätt att bli bortvald samtidigt som när man är favoriten så önskar man att pappan kunde vara stå lite högre i kurs. Inatt skulle Felix sova på mig ett tag - inte skönt för vare sig bröst eller mage vill jag lova. Hoppas Molly blir frisk snabbt.
Kram!