24 april 2010

Mammor!

Igår var jag på middag med fyra andra tjejer från min mammagrupp. Vi träffas inte så ofta, men har alltid jättetrevlig när vi ses. Det är så kul att man har följt varandra från början, genom hela mammaledigheten med allt vad det innebar, tillbaka till jobb och nu är vi alla inne i vardagspusslet med våra dagisbarn. Några av oss väntar syskon till våra 08:or och jag hoppas vi kommer kunna hålla kontakten många år framöver!

Idag blir det lunch med tre andra mammor! Vi har känt varandra på internet sen innan våra 08:or föddes, och stött och blött allt med varandra. Ska bli superkul att ses igen.

2 kommentarer:

Helen sa...

Hej Jenny! Tittar ofta in på din blogg, den är mycket trevlig, kul att se bilder på lilla Molly. Ha nu en riktigt trevlig träff med mammorna idag, jag e mamma till Jenny, som kommer från södra Sverige för att träffa dej....jaja, hon ska lite annat också, men jag tyckte det var en himla trevlig grej, att ni fått så bra kontakt via datorn, så att ni nu träffas...ha det så bra, och lycka till med baby nr 2..kram från Helen i Malmö

Jenny sa...

Hej Helen! Tack för din fina kommentar, det ska bli jätteroligt att träffa din Jenny idag :)