17 april 2010

Lackbesatt

Det mest hypade nagellacket just nu MÅSTE vara Chanel Le Vernis Particuliere. Jag såg det för första gången på internet för ett par veckor sen. När Jens var i alperna i mars så letade han på flygplatsen efter det men kom hem med ett annat (också jättefint såklart!). Pappa fick uppdraget att leta på Frankfurts flygplats utan resultat. I måndags gick jag till Chanel-disken på NK och de skulle få en leverans i torsdags mellan 15 och 16. Klockan 15.30 hade Jens varit där för att få veta att alla 43 flaskorna hade gått åt på fem minuter, det hade varit tio meter lång kö kl 14.50. Idag fick jag veta att Åhlens Odenplan hade sålt slut på alla sina 15 flaskor under dagen. Om jag från början var lite småintresserad (mest skrämd av att betala 250 kr för en flarra lack) så är jag nu BESATT!!! Jag måste ju ha det här nagellacket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...tyckte annars det dar grona de hade forra aret var ratt coolt...om du vill kan jag kolla Amsterdam pa vag till Sverige? Vad heter fargen?

Annah sa...

Vad är det som är så speciellt med det?

Jenny sa...

Annah: Det är bara färgen. Så simpelt och så begärligt...