08 mars 2010

Taggad, peppad och sugen!

Nu händer det stora saker i vår lilla familj ska ni veta! Jag är i desperat behov av sol och värme just nu så jag lyxshoppar resor på nätet så det bara står härliga till. Det är karibiska drömmar på Aruba, all inclusive på Dominikanska eller femstjärnigt i Mexico... Till slut landade jag i Dubai. Relativt kort resa, lyxhotell på rea, långa stränder, varmt vatten. Jag och Jens var i Abu Dhabi i maj för fyra år sen och blev faktiskt väldigt förtjusta i konceptet. Då hade vi 46 grader i skuggan på dagarna, det vet jag inte om jag pallar med en 18-månaders i släptåg men kanske 30? Åh, jag vill! Jag vill! Om allt klickar med Jens nuvarande jobb och det nya (!) så åker vi nästa vecka.

Dags att utnyttja de otroligt generösa bidragen till bröllopsresa vi fick den 2 maj förra året!

2 kommentarer:

Annah sa...

Låter inte helt fel. Hoppas ni kommer iväg!

Jenny sa...

Visst behöver man sol nu efter den här alldeles för lååånga vintern... Suck!