19 mars 2010

Har varit uppe och vänt

Jag gjorde det! Besteg Mount Everest. Så stort för mig det här, jag har varit ensamma dagismamman idag ju! Det hade (med hänsyn tagen till att Molly varit borta från dagis i över två veckor) gått bra idag. Hon hade hållt sig till någons knä till största delen av dagen men när jag kom och hämtade stod hon och tittade ut på gatan och hade det ganska bra. Vi åkte hem, åt lite banan och äpple, tittade på datorn, slutade titta på datorn, fick ett sammanbrott och världen gick under, åt hängmörad biff med pommes och bea, fick choklad till efterrätt, badade, myste, busade och somnade. Jag sitter och slösurfar med TV:n på i bakgrunden, väntar på att Solsidan ska börja och funderar på om jag ska äta fil med kalaspuffar (det är fredag och jag GLÖMDE ATT KÖPA GODIS!). Sen ska jag sova tidigt så jag orkar vara en toppenmorsa imorgon också!

Sitter och surar lite över att mamma skickar MMS med bilder från Qatar och Jens skickar läbbiga bilder från toppen av nåt berg med nån konstig gul lysande sak i bakrgunden.

Inga kommentarer: