14 mars 2010

Ännu 100% ovetande

Har precis öppnat datorn och vet absolut noll om vad som hände i den där musiktävlingen som under alldeles för många veckor plågat oss ointresserade. Igår strax efter åtta slösurfade jag in på Aftonbladet och det skulle jag ju inte ha gjort, det var spaltmeter om livesändningar minut för minut, livebloggande, live-blaha... Istället tittade vi på fredagens På Spåret och senaste avsnittet av Lost. Sen somnade jag nästan i soffan.

I natt fick Molly hög feber igen. Suck, det känns som att det här aldrig kommer ta slut. Vi skulle åkt ut till Ljusterö och firat Jens farmor som fyller jämnt idag, istället får Jens klara sig själv. Sista dagen på penicillinkuren mot öroninflammationen idag, så Jens får väl åka tillbaka till läkaren med sjuklingen imorgon. Det är ju helt sjukt att hon bara haft enstaka dagar utan feber sen den 14 februari.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Suck dessa sjukor... här är det ju snarare magsjuka som drabbat oss, och sen december vet jag inte hur många rundor vi haft i familjen. Sååå trött på det! Hoppas Molly kryar på sig snart!

C sa...

Stackars stackars Molly. Jag känner med er. Hoppas hon kryar sig nu.

Jenny sa...

Tack! Ja, vi hoppas också att den här ettriga febern snart vill ge sig...