01 augusti 2009

Once meses!

Vi är lite förspanskade här... Men lillskruttan bolltroll blir ju hela elva månader idag!
Molly har badat i poolen med morfar......plaskat i vattenbrynet med mormor...

...och posat framför morfars stora kamera (jag kan ha pajat kvaliten något i och med att jag måste förminska dem så kraftigt för att kunna ladda upp till bloggen)

Har så många fina bilder på Molly från den här semestern men jag kan ju inte lägga upp alla tyvärr. Vi konstaterade också att det har hänt så himla mycket den senaste månaden, vilket utvecklinggsteg! Det är så himla häftigt att få vara med och upptäcka världen med en sån här liten parvel, ibland kan jag titta på henne och förundras över att hon är min! Massor med kärlek. Och snart har hon funnits hos oss i ett helt år!

Inga kommentarer: