03 augusti 2009

Tennispoolen

Idag gick (mormor och morfar hade tagit bilen till Torrevieja, tjuvaktigt) vi ner till den lokala tennisklubben och hyrde in oss på poolområdet. Kul att se att det fanns en barnpool!
Och vem blev gladast tror ni? Visar fyra av fem tänder, blev ni rädda nu?
Eftersom jag är förkyld så börjar mina ögon såklart krångla... Ut med linserna och på med glajjorna, så härligt att vara i solen utan solglasögon. Notera även snedluggen á la 1994! Stolt över den. För att inte säga underbettet. Yummy! Inte den mest smickrande bilden på mig, men den enda på mig och Mollsan där hon tittar in i kameran.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ser så himla härligt ut! Vill också vara på semester! Och vilken liten sötnos Molly är...helt underbar.

Linda sa...

Vad stor hon blivit! Och massa tänder. Det händer mycket på kort tid. Hälsa Molly att jag saknar henne. Ni ser ut att ha det jätte skönt. Kram Linda

Sandra sa...

Det ser verkligen SJUKT mysigt ut!!

Lindchen sa...

Jag tycker att du är jättesnygg!

C sa...

Å jag tyckte att ni var skitsöta på den bilden med glajjer, snedbena och hela smadevitten! Det ser bara så ljuvligt ut där nere. Mamm!