16 oktober 2008

Jobbe?

Jo, idag har jag jobbat. Hela 2008 har jag och en kollega arbetat med att införa miljöledningssystemet ISO 14001 och idag var det dags för certifieringsrevision. Snark-prat för vissa (men så sluta läs då!) men för mig var det här Dagen D (jobbmässigt i alla fall, Molly har redan snott åt sig årets D-Day). Och vi fick så mycket beröm! Vi fick t.o.m. två torra certifieringsrevisorer att dra på smilbanden.

Molly fick hänga med pappa (de var med på jobbet), och dotra trivdes alldeles utmärkt bland allt folk. Hon har hälsat på drygt 100 främmande personer idag, och har aldrig varit gladare. Mina tuttar har aldrig varit ledsnare dock, men jag och punpen hängde en kvart på toa och vips så hade vi ännu en måltid på burk.

Kollegorna hade skramlat ihop till sååå fina presenter, ska fota och lägga upp så fort som möjligt.

Inga kommentarer: