27 oktober 2008

För lite?

När jag surfar runt på andra nyblivna mammors bloggar så översvämmas de oftast av inlägg med en massa verbal kärlek till den lilla nyfödda. Och då börjar jag reflektera lite. Jag skriver nästan ingenting om hur söt Molly är och hur mycket jag älskar henne. Men det gör jag! Jag tar nog bara för givet att man som nybliven småbarnsmamma är så fullkomligt betuttad i sin unge att jag glömmer bort att få ur mig det. Hon är världens sötaste, lilla bollen! Hon gör saker varje dag som gör att jag får alldeles ont i hjärtat av lycka och kärlek. Så det så!

Haha, det här är en gammal bild som är så sjukt rolig! Direkt efter fototillfället kaskadkräktes Molly ner hela sin pappa.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Haha störtskön bild!! =)

Ja du har rätt. Nä bloggen väl blir lite mer svåråtkomlig kommer det kännas lite bättre ändå.

Tack för din omtanke! =)

Lindchen sa...

Haha, man ser faktiskt på henne att hon är på väg att kräkas...

C sa...

ja, verkligen störtskön bild! (Och fick ni den bodyn i paketet på bb? Jag tror att någon hade norpat våran för ALLA får sån utom vi. Vi fick en dregellapp. Ioch för sig går det ingen nöd på oss efetrsom vi fått ärva fyra såna av andra, men ändå... du vet... man SKA ju få en sån. Det hör som till) (förorättad, ja) :)) (nåja)