07 januari 2008

Working 9 to 5

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när min chef berättade att de inte ska jobba med projektledning mer och att min tjänst därmed försvann. Så jag började med att gråta. Lite. Men nu skrattar jag bara. För jag trivdes ju inte. Efter konsultation med två mammor och en pappa ser situationen lite ljusare ut, det verkar som att Kungsängen får se min växande mage. Vi har även fått vår första lektion i hur Försäkringskassan fungerar tack vare en mycket klarspråkig Lena (tack!).

Vi har bestämt att vi ska göra det bästa av det här och bara se det positiva. Jag slipper vantrivas en hel vår, bara en sån sak! Och jag har betald ledighet fram till den 7 februari.

Inget ältande om detta tack, jag orkar inte analysera situationen. Nu vet ni, nu går vi vidare!

1 kommentar:

Unknown sa...

vilken jävla idiot, hoppas du bad honom dra till jävla helvetet där han kan hälsa sitt dåliga humor samt sin uråldrigt dåliga ledarskapsförmåga. usch! (eller så ber du han ringa mig ;) )