05 januari 2008

Evil Eyes

Kolla in detta klipp från Youtube!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det där är som taget direkt ur magen!

Du förresten, fan va kul med den här bloggen. Nu kan jag skratta åt din miserabelhet också ;)

Lova bara att den här bloggen inte blir sådär puttinuttig bebis-ig för det är det värsta jag vet. Självklart vill vi ha uppdateringar om magstorlek, sparkningar mm....

Och ta bort det här töntiga "word verification" samt "All comments must be approved by the blog author"

JenJen sa...

Hehe, nu får du skratta åt mig hur mycket du vill.

Jag är också allergisk mot puttinuttigt bebis-bloggande så jag ska försöka att undvika det. Promise! Men lite bilder på växande mage lär det bli!

Jag har ändrat i inställningarna nu, är lite beginner på det här området, have patience...

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

hehe my wish is your command!