06 januari 2008

Dreams can come true

Inatt hade jag en av mina sen tidigare välkända drömmar...

Det började med att vi skulle gifta oss. Vi hade inte planerat någonting, vad vi skulle äta och dricka var obestämt. På inbjudningarna hade vi skrivit att man skulle vara där kl 16, kl 21.30 hade fyra personer kommit. Vigseln avverkades i en sunkig liten kyrka med en präst som var misstänkt lik Eddie Izzard, utanför kyrkan spelades Depeche Mode på hög volym och allt var kaos. Jag sprang omkring med min klänning och vimsade, men var egentligen inte särskilt stressad. När vigseln var klar hade prästen fortfarande inte vigt oss, så vi fick gå in senare och göra klart allt när alla gästerna gått ut. Häpp, så var middagen klar och ingen fest blev det. Kul.

I nästa scen var jag på väg till BB för jag skulle föda barn trodde jag. Men min mage var jätteliten och helt plötsligt kom jag på att jag bara var i vecka 10. Sjukt!

Drömtydare någon? Eller nej förresten, då blir jag väl inspärrad...

3 kommentarer:

Unknown sa...

hahahaha

ååå just det, fan vi får åka hem igen jag är bara i vecka tio ju......

du är weird. tror du håller på att få en psykknäpp efter allt med bröllop och bebisar och allt sånt där vuxet som vi andra inte får njuta av alls :(

Unknown sa...

http://www.ivillage.co.uk/pregnancyandbaby

Jag hittade den här hemsidan. Där finns det pregnancy calendar, baby name finder mm, men du har säkert redan hittat liknande svenska sidor...

JenJen sa...

Det finns hur mycket som helst, men aldrig FÖR mycket. Ska genast spana in, tack för tipset!