18 november 2010

Uppdrag: förkorta livet

Jag skulle kunna beskriva detta väldigt målande och förmodligen lite underhållande men jag är så trött så det blir en kortversion. Junibacken. Med en 2-åring och en 4-månaders. Molly var lite trött redan när vi kom dit och när vi till slut satte oss på sagotåget som jag hört så mycket gott om trodde jag att jag kunde pusta ut. Istället var Molly hysteriskt rädd nio minuter av elva och hulkade storgråtandes mantrat "inte farligt, snart framme". Jag dog en smula.


Enda bilden jag hann ta på hela dagen.

Sen åt vi korv, fikade och gick till. Kulturhuset. Eftersom förmiddagens kaos inte räckte för mig. Det var kul där i alla fall, är ju lite av mollsans andra vardagsrum.

För att krydda torsdagen lite lite extra mötte vi upp pappsen och åt middag på lokal. Wagamama. Grymt ställe! Otto lite sur dock. Molly åt isbitar till middag.

Nu känns det som att klockan är två på morgonen, snart däckar jag.


• iPhonebloggat •

1 kommentar:

madeleine sa...

Hoppas det blir bättre snart!

KRAM