22 november 2010

Otto 4 månader

Idag är det fyra månader sen Otto föddes. Ett tredjedels år. Detta förefaller för mig helt urbota sinnessjukt. Jag kommer bli en sån där vidrig mamma som för alltid ser sin son som en liten bebis. Tvättar hans kläder trots att han flyttat hemifrån, fyller hans kyl trots att han själv är både gift och har barn. Om jag nu inte redan skrämt iväg alla potentiella fruar vill säga...


Har ni sett vad söt han är, min bebis. Var på BVC idag. 8370 gram till sina 57 cm. En stubbe.

Min dator har dött. Det i sig är trist. En sak som är tristare är att jag i förra veckan förde över 150 bilder från systemkameran, bl.a ett femtiotal underbara bilder på stubben, och dessa har jag inte lagt över på vår server än. Tur man är gift med en it-snubbe, nu håller jag bara tummarna att han kan kicka igång den lilla rosa.

• iPhonebloggat •

2 kommentarer:

Kikki sa...

Snacka om att Otto är en mini-Jens, slående lika!
Men 57 cm lång kan väl ändå inte stämma? :)

C sa...

Stubben är helt bedårande! Helt osannolikt bedårande!!