05 november 2010

Ska det vara såhär?

Bara undrar.


• iPhonebloggat •

3 kommentarer:

Sandra sa...

När du frågar på det där sättet så... troligtvis inte!
Hoppas det är nåt som snart går över iallafall. Kram.

Tove Kungsholmen sa...

Nu är det så mkt att kommenetar så jag kommer glömma nåt...

1. Hur ska vara vad?

2. Var nya Marseilletvålen god? Bubblade i munnen? ;) Jag gillar inte glasflaskor i badrum med småbarn i. Kör L'occitane av den anledningen.

3. Brukar inte säga såhär men du, om han tar flaska så sluta amma för Guds skull! Det är lika bra med ersättning, han blir mättare och ni kan dela på nätterna. Du behöver sova. NU!

4. Sa jag inte att smink är det som ger kommentarer. Sjukt.

Kram!

Jenny sa...

Thanks Sandra. Allt går över ;)

Tove: Nämen vad kul, nu kör vi.
1. Ja, allmänt körigt tror jag...
2. Nä, fan jag köpte med rossmak och den luktar tantparfym. Big mistake. Har inte provat som munskölj dock.
3. Hmmm. Nja, flaskmatning är väl inte hans starka sida. Tack för omtanken dock! Om han börjar strula igen så kan det alltid vara värt ett försök.
4. Så ytliga vi är!
Kram!