15 augusti 2010

Tittar på...


...Peter Magnusson som gör bort sig och tappar all respekt på Nyhetsmorgon i TV4.

Uppdatering på allmän begäran: Peter åkte ju som bekant fast för sjöfylleri för ett tag sen. Gränsen för sjöfylleri går vid 1 promille, vilket jag tycker är ganska mycket när man ska framföra ett snabbgående fordon. Det tycker inte Peter. Peter tycker att man ska få dricka hur mycket man vill innan man styr sin båt hemåt. Peter jämförde att köra båt med att åka skidor. Peter tycker synd om de som har sin båt som sommarstuga, det är väl en rättighet att ta sig några järn såhär på sommaren? Detta debatterade han med Beatrice Ask på TV på bästa sändningstid (söndag runt 9-snåret är väl så bra sändningstid som det kan bli?). Hur som helst var det så pinsamt så att jag stundom rodnade.

6 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Fan, det hade jag velat se. Vad hände?

Arne sa...

Ja! Vad hände?

Tove Kungsholmen sa...

Tack för info! Märkligt att Ask debatterar med honom. Pinsamt beteende. Har aldrig varit så förtjust i honom, David Hellenius däremot...

Jenny sa...

Tove: Ja det var en märklig debatt. David Hellenius ser hmm.... "trevlig" ut ;)

madeleine sa...

Jo, fast det hade nog tagit måååånga kvällar innan jag fattat att jag kommit åt den där fliken ;D

KRAM

Anna sa...

Oj, vilken dåre! Och vem tar sig helskinnad nerför skidbacken med 1 promille i blodet? Inte jag i alla fall!