31 december 2009

Nu kickstartar vi 2010!

Snart är 2009 till ända, ett år som har gått upp och ned och upp igen. Och ned igen. Och sen upp igen. Vi har fått en arbetslös man mitt i värsta bröllopsplaneringen, vi har gift oss (årets händelse måste man väl säga?), vi har varit fem veckor i Spanien och bara haft det härligt, jag har sprungit på arbetsintervjuer och i princip fått jobb om det inte hade varit för detta:
Den 22 juni är det beräknad leverans (99% av den här bloggens läsare vet redan det här, men nu kommer jag alltså ut ur garderoben på riktigt). Den 26 januari börjar Molly på dagis. Vad jag ska göra mellan den 26 januari och den 22 juni är fortfarande oklart, men det löser sig säkert. Eller?
Nåja, Gott Nytt År till alla därute!

9 kommentarer:

C sa...

Nämen vatusan! Jag hade missat. Tusen grattis! Minst! Otroligt roligt!

Jenny sa...

Grattis, vad kul!!

Isa sa...

Grattis!

Arne sa...

Grattis! :) Ett syskon till Mollybolly!
Fantastiskt!

Lena sa...

GRATTIS! Det kanske blir en Polly? ;)

Kikki sa...

Jag visste det! :)
Stort grattis från mig!
Tänk om det hade gått vägen för mig så hade dem kanske fötts samtidigt :)
Önskar Er alla en God Fortsättning!
Kram

Anna sa...

Grattis igen:-)
undrar vad 3+ som det står på testet betyder? Trillingar kanske ;-)

Sara sa...

Grattis!!!

Lindchen sa...

Ojojoj, jag tillhörde visst den sista procenten... Men tusen kramar till dig!

Och flyttar gör jag helt själv. Är görnöjd med min fina lilla en-och-en-halva med balkong i söderläge och utsikt över hela Majorna...

Hoppas vi får tillfälle att ses/prata snart!