25 december 2009

Från oss alla!

Nu har vi firat jul här uppe i Norrland. Molly fick öppna sina julklappar under Kalle Anka, innan vi åkte iväg och åt julbord på lokal. När vi hade proppat i oss julmat som om ingen morgondag fanns rullade vi hem, nattade en slutkörd liten tjej och öppnade vuxenklapparna. Jag fick en symaskin, pappa en iPhone, mamma en klocka, brorsan och Jens en varsin Garmin, Linda ett par skidor, syrran en fet bok med idolen Gordon Ramsay och massor massor mer. Varje år känns det som att man får finaste klapparna någonsin och det är väl ett bra betyg. Mollsan fick en hel hög med fina saker, bland annat flera böcker och roliga klossar med Barbapapa på.
Dessutom fick hon en potta (tungan rätt i mun!) som man kan prova att stå i. Eftersom jag surfar på ett mobilt internet med kontantkort måste jag komprimera bilderna apmycket för att inte använda upp hela surfpotten på ett inlägg. Kan tillägga att jag är alldeles för puckad för att använda Photoshop. Hade det inte varit juldagen idag så hade jag skrivit att jag hatar det där förbannade programmet (gjorde jag just det?)

Inga kommentarer: