22 december 2009

Packa kappas packsäpp

Somnade sent som f*n igår och vaknade tidigt som f*n idag. Är så sjukt trött. Men ingen tid för vila, idag ska vi packa ihop oss, alla julklappar och hela taikonlägret och fara norröver. När Molly somnat efter lunchen tog jag en lång varm dusch för att ladda inför eftermiddagens pack- och städrejs. När jag precis fått på mig kläderna överraskar Jens mig med att komma hem (dessutom med världens godaste taleggio-lunchmackor!) Snacka om att en bautasten lyftes från mina axlar. Nu ska vi lägga på ett kål (kol?) och komma iväg. Har köpt en sån där dongel med internet på kontantkort så ni ska inte behöva uppleva ett till sånt där smärtsamt avbrott i mitt omåttligt populära bloggande!
Inlägg blir roligare med bilder. Här är Molly framför de läskiga djungeldjuren. Det är hallonsylt över hela bodyn, om ni undrar. Så får man gå runt här hemma, med skitiga kläder. Stackars unge.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Så stor hon blivit, Molly! och så långt hår hon fått. Hoppas ni får en härlig jul!

badanka sa...

tänkte precis skriva samma sak! VAD stor hon blivit. åå långt hår;) Hon blir mer å mer lik dig Jenny.. Ha en UNDERBAR jul..Å jag sitter här å väntar på uppdateringarna;) hälsa J och M

kram

elisabet sa...

Hurra för mer bloggande och fina bilder :) Kram

C sa...

Hon är helt bedårande - med eller utan hallonsylt!