20 december 2009

Sörprajs

Jag ska sluta skriva tråkiga tvättinlägg och skriva lite vanliga inlägg tänkte jag. Kanske. Har varit så grymt omotiverad till det här bloggandet, och hade jag fortsatt där när jag inte fortsatte hade det blivit inlägg typ "...idag har vi varit ute i parken och sen handlade vi på ICA och sen lagade vi mat, Molly fick köttfärssås..." och hur kul är det egentligen? Inte särskilt if you ask Percy Nilegård.

Vad har hänt då? Jo, jag har varit med mamma, syster och brorsans tjej på lyxhotell på Gran Canaria. Ingen man. Inget barn. I fyra dagar.
Helgen efter åkte jag och söta S ner till lilla A i Holland och hade en riktigt härlig helg.
Molly har lärt sig rita på tapeter, målade väggar och köksluckor. Här ser ni konstnären framför ett av sina alster som tack vare vår tapets mönster inte syns särskilt väl (hon går fortfarande fram dit och tittar förnöjt ibland, skruttungen)

Blicken på den här bilden är för övrigt oslagbar, det hela har precis inträffat och jag har inte alls skällt på henne, snarare berättat hur fint hon målat (det går ju inte att skälla på henne), men ändå ser det ut som att hon vet att hon gjort fel.

1 kommentar:

C sa...

Ååh lillsötan!