10 september 2009

Hemsidor

När Molly har sovit idag så har jag suttit framför datorn och pillat med Photoshop och Dreamweaver. Jag har bestämt mig för att jag ska behärska båda dessa program hyfsat bra när min mammaledighet är slut. Än så länge kan jag väl titulera mig glad amatör. Igår gjorde jag den nya headern till bloggen med hjälp av en tutorial på nätet, inte klockrent resultat men det får duga så länge. Idag har jag fixat till vår familjs hemsida där även vår bröllopssida ligger. Om ni vill se massor av bröllopsbilder (vadå, det är bara fyra månader sen!) så kan ni kolla på www.stockhaus.nu.

För mig är det dags för sängen. Punkt nu.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Roligt att ha dig tillbaka gumman! Har saknat dig :)

C sa...

Lekdejt gärna hälsar både Ellen och jag. Vi messas eller mejlar om när! Hur ser din fredag ut efter lunch?