15 maj 2008

Rekord

Igår vid 17.30 hämtade jag upp Jens på hans jobb. 18.15 hade vi inhandlat en kostym till Jens och en klänning till mig. Helt sjukt! Jens plockade första kostymen han såg inne på NK (en ljusgrå Tiger, sjukt snygg), satt som en smäck. Jag provade en klänning från InWear, som satt så nära som en smäck man kan komma när man provar icke-gravid-kläder som gravid. Eventuellt får jag sprätta upp sidorna på underklänningen inför bröllopet, men det kan gå. Problemet kommer ju om jag vill använda klänningen i sommar igen... Det positiva är att jag kommer kunna ha den när ungen ploppat ut. Nöjd är jag i alla fall!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vaddå menar du? 45 minuter och både du och Jens har hittat kläder till ett bröllop? Det är verkligen rekord när det kommer till dig! Men jag är lite orolig när du skriver fraser som "det KAN gå" och "i värsta fall får jag SPRÄTTA"............

JenJen sa...

jag säger ju det. gravid jenny = lugn som en filbunke jenny. sprättningen är inga problem, mamma godkände såklart innan köpet genomfördes...