07 maj 2008

En bra fråga

Jag brukar ofta störa Jens med frågan om jag ser tjock eller gravid ut. Han skrattar alltid åt mig och tittar på mig som att jag är tappad lite bakom en vagn. Men vadå, hur ska man veta då? Jag ser den ju liksom bara uppifrån och tycker inte att den blir så mycket större sådär dag från dag. Nu när jag tittar på de senaste magbilderna så börjar jag förstå varför han skrattar sådär... Det kanske finns en liten bebis därinne ändå. Eller kanske och kanske förresten, hade det inte varit en bebis därinne så hade jag varit orolig med tanke på rejvpartyt/kick-boxingklasserna h*n håller hela dagarna...

2 kommentarer:

Lindchen sa...

Det sägs att det finns ett nyimplementerat ord: Hen, som är ett könlöst pronomen och kan användas i stället för "han/hon". Jag vet inte än om jag gillar det, men du såg ut att behöva det...

JenJen sa...

Haha, ja det hade behövts! Lustigt för jag tycker mig ha hört talas om detta förut... Kommer säkert komma väl till användning!