08 februari 2011

Den obligatoriska timmen

Sitter i soffan invirad i duntäcket, hostar och dricker te med honung vilket är det enda amningsvänliga medlet som funkar någorlunda mot den här förbannade lungvändaren.

Det sista jag drömde innan Jens väckte mig för en halvtimme sen och undrade vad vi skulle göra, var att jag och Ebba von Sydow budade över varandra på flytande bricanyl på lauritz.com. En liten ledtråd till vad jag gjorde precis innan jag somnade.

Imorgon kanske Molly kan gå till dagis?

• iPhonebloggat •

1 kommentar:

C sa...

jamen fy fan vad det är eländigt med den där hostan. Men jag håller med - te med honung är det enda som hjälper. Timjante tyckte jag också lugnade lite - kan tipsa om det. Och quillasimplex eller vad det kan heta, på apoteket. Får man också ta - det var ok - även om hederligt honungsvatten nog var minst lika bra. Krya på dig. Förbannade skit som drabbar hela tiden. <3