16 september 2010

So far so good

Molly började gråta innan jag ens tagit fram hennes ytterkläder idag. Slutade när vi kom in i hissen. Var sur hela vägen till dagis, så fort jag pratade med henne sa hon "hej då". Det betyder alltid att hon inte vill ha en nära (säger hon det hemma så betyder det att blöjbyte måste ske inom kort). Hon grät lite vid avlämning på dagis men vinkade och slutade gråta innan jag gick. Då känner man sig mindre rutten.

På väg hem började det ösregna. Jag hade inte på mig den moderat-gula regnjackan.

Otto är förkyld.

Ikväll får vi besök av världens sötaste och goaste Götlaborgare!

Ni som är i Stockholm och inte har något för er vid 14-15 nångång kan ju gå på Vuvuzela-konsert på Sergels Torg. Ta med egen tut-strut. Det som är lite trist är att SD ska försöka störa den här konserten genom att hålla tal samtidigt. Osmidigt. Men ärligt talat, det viktigaste detta val är att se till så att det partiet får så lite att säga till om som möjligt. Upp till kamp kompisar!

1 kommentar:

Caroline sa...

Precis, SD ska under inga omständigheter få komma över mandatmuren =)