02 mars 2008

Det låter

Det kommer konstiga ljud från mitt sovrum. Klockan är kvart i elva och jag fick sova ända till nio imorse! Anledningen till det är att J väckte mig när han rullade in kvart över fyra inatt, och då passade jag på att besöka toaletten. Pratade tydligen om väldigt konstiga saker också, det enda jag kommer ihåg är nånting om några papperslappar. Får väl höra mer när J vaknar. Det är så konstigt när man pratar i sömnen när man är vaken, man är så övertygad om att den man pratar med ska förstå vad man menar och blir förbannad när så inte är fallet.

Anyhow, vi avnjöt en utsökt middag hemma hos S & J igår. Tack för en trevlig kväll underbara vänner! Lilla Arvid var charmig som vanligt, man vill äta upp honom. Vi kollade melodifestivalen och jag vann både den interna tävlingen och schlagerfestivalspelet (i gott team med värden), schlagerprinsessa som man är (ironi). Jag sippade på alkofritt bubbel medan J fyllde sig med diverse alkoholhaltiga drycker. Vid halv ett i natt släppte jag av honom för vidare färd in mot Stureplan. Därav ljuden från mitt sovrum. Själv åkte jag hem och vek tvätt. Och sov...

Inga kommentarer: